zaterdag 25 januari 2014

jaaaaaaaaaaaaa weer nieuwe kaartjes om te plaatsen.

Zoals jullie wel gemerkt hebben is het hier even heel rustig geweest. Ik ben nog steeds aan het hobbyen en doe dat heel erg graag. Ik heb het medium facebook ontdekt endat gaat heel wat vlotter dan mijn eigen blog bijhouden. Maar vanaf nu beloof ik dat ik hier ook wat plaats.
Op zaterdag 1 maart geef ik een demo bij Evanoos in de reigerstraat in Maassluis ik laat dan het inkleuren zien met distress en potloden. Deze dag staat in het teken van Marianne Design. Kom gezellig langs zou ik zeggen!
Op zaterdag 8 maart is er weer een fantastische kreamarkt in Delft hier geef ik een demo inkleuren met distress inkt. www.hobbyvoordelig.nl
Op vrijdag 4 april wordt er een lady's night georganiseert in Sporthal de Hofstede in Maasland hier zal ik ook een stand hebben.
Zoals jullie wel lezen heb ik voorlopig genoeg te doen. Ik laat jullie alvast meegenieten van al mijn creaties.
groetjes mandy

1 opmerking:

  1. Bloggen vind ik nog altijd veel leuker dan fb, leuk ook om
    te zien hoe mooie kaart je weer gemaakt hebt ☺

    Een hele fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen