vrijdag 19 maart 2010

magic dots


beterschapskaartje met magic dots

3 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Leuk/mooi kaartje zeg!
    Je bent echt van alle markten thuis he?
    Ik had je gemailt over ruilen maar, het mail adres wat ik heb wordt niet verzonden... denk een verkeerd of oud adres.
    Dan dus even zo, ruilen vind ik wel leuk hoor om te doen.
    Mail mij anders even: mariannenoordhoek@hotmail.com

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk die dotjes hi,hi, en idd je bent overal goed in.....heerlijk kaartje en ik zie je in mei...bij de workshop spelen met inkt, super leuk weer zeg...tot dan.

    Warme groetjes,

    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Mandy, leuk geworden dit kaartje zeg! Die magic dots heb ik nog nooit geprobeerd en ik vind het best verleidelijk om het ook eens te doen als ik dit zo zie. Maar op dit moment ben ik juist begonnen met stempelen en inkleuren met copic markers e.d. dus ik denk dat ik met die dots toch nog heel eventjes wacht... maar tis allemaal leuk hé? :)) groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen