vrijdag 7 mei 2010

prinsesje


8 opmerkingen:

  1. hallo Mandy,wat zien je kaartjes er weer geweldig mooi uit:)

    ik wilde gelijk vragen hoe is de candy afgelopen?
    ik kan geen winnaar terug vinden in je blog,
    30 april zou je toch de winnaar trekken?

    groetjes nonna
    http://nonnashobbystime.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow zeg wat gaaf allemaal zeg , ze zien er stuk voor stuk geweldig uit ,lief die sprookjes serie groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaartjes maak jij zeg.
    Echt stuk voor stuk plaatjes.

    Ik ga je volger worden want ben wel nieuwschierig naar je volgende creatie.

    *nog een klein vraagje....kan het kloppen dat ik bij jou stage heb gelopen op Pardoes???

    Liefs Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mandy,

    Leuke kaartjes zeg echt geweldig zeg!!
    tuurlijk mag je ruilen met mij haha.... laat het me maar weten hoor.
    Hoe gebruik jij de mallen van MD, gaan die door de CB of iets?? deze gebruik ik nl niet vandaar mijn vraag.
    Ziet er wel gaaf uit hoor.

    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze weer prachtig Mandy!!!!

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten Mandy, je bent lekker bezig geweest super.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf joh, en wat is het toch een heerlijk model he....altijd weg van....

    Warme groetjes,
    Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Mandy wat een schitterend kaartje heb je gemaakt.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen