zaterdag 18 december 2010

potje magnolia marlous doe@ding spijkenisse

Vandaag naar de opening van doe@ding geweest in spijkenisse. Marlous heeft daar een geweldig nieuwe winkel gekregen zoooooooooooo mooi. Heeeeeeel groot en overzichtelijk en een spulletjes jeminee je kijkt echt je ogen uit!
Ik heb met anita staan kletsen en ook nog een tijd bij monique lokhorst staan kijken en kleppen.
ooooooooooooo wat ik daar allemaal zag zo gaaf die kan kleuren........ ik ga 21 jan. een workshop bij haar volgen. Ze kleurt alles van magnolia met distress inkt in. Jullie hebben vast wel eens wat gezien bij haar op de blog.

6 opmerkingen:

  1. Wat is dit potje leuk!!!
    Echt een leuk idee!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mandy,

    Ik vond het vandaag heel erg gezellig bij Doe@ding en heel leuk je daar ontmoet te hebben. Ik heb dit prachtige potje in het echt gezien, een schatje. Ik denk dat Marlous er erg blij mee is. Ik verheug me enorm op de komende workshops die ik daar mag doen. Ik ben blij dat jij 1 van de mensen bent die bij Angela en mij aanschuift! Voor nu wens ik je alvast hele gezellige Kerstdagen en een fantastisch en creatief 2011!

    Veel liefs,
    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mandy
    Ik heb je gevonden!!!!
    Ik ben je volgster geworden en ik herken je blog,dus heb je creatie,s vaak bewonderd, ook je potje voor Marloes heb ik in het echt bewonderd,een schatje is he!!
    Fijn Weekend
    Groetjes van Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n superlief potje heb je gemaakt! Ook je andere creaties zijn erg leuk!

    Fijne zondag!

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,
    Wat n gaaf potje heb je gemaakt. Echt n schatje. Leuk dat je binnenkort n workshop gaat volgen bij doeading (begreep ik uit monique dr berichtje) ik ben t helemaal met je eens hoor ze makt echt prachtige dingen.
    Fijne feestdagen he meis.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen