vrijdag 29 juli 2011

magnolia kaartje


















Van de week dit heerlijke vrolijke kaartje gemaakt.


Kwam nog wat magnolia papier in mijn bak tegen en het afdrukje heb ik pas besteld bij ditta.


Het voorbeeldje van de layout is van jenine die maakt altijd zulke mooie kaartjes.


Ingekleurd met derwentpotloden dat ligt me toch wel het meeste.


Takjes en bloemen met de marianne mallen gemaakt. Roosjes beinkt met rode cat eye.


Vlinders van marianne uit het magnolia papier gesneden.


Afgewerkt met parels en glitter.


Ik vind het een supermooi kaartje geworden en jullie?????






4 opmerkingen:

  1. Hij is inderdaad erg mooi!
    Groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem ook heel erg mooi geworden Mandy1
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi kaartje, mooie details en de vlinders gemaakt van hetzelfde papier vind ik heel mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen