zaterdag 25 februari 2012

nieuwe kaart



Dit kaartje staat al een poos op mijn kast te pronken. Ik had helaas nog geen puf gehad om er een foto van te maken.

Gelukkig ben ik weer redelijk aan het opknappen en komt er weer wat gehobby uit mijn handen.

Ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor de creamarkt in delft op 3 maart nog een weekje het gaat nu echt opschieten. Elke keer denk ik ooooooooo heb tijd genoeg in een half jaar maar nee heb nog zeeen van ideetjes om uit te werken en klaar echt niet. Al zou ik 100 worden is mijn tijd nog niet op hahahaha!!! knutsel ideetjes en spulletjes genoeg. Gelukkig maar zo hoeven we ons nooit te vervelen.



6 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje, fijn dat het wat beter met je gaat, ik probeer zaterdag te komen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooie kaart, prachtige papier en super details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Mandy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wooow wat een lief, schitterend kaartje Mandy!!!!! Blij te horen dat het weer wat beter met je gaat.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje hoor, en heel veel plezier 3 maart :D

    liefs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fijn dat het weer wat beter gaat, gelukkig maar anders zou je mooi in de problemen komen a.s. in Delft. Dit kaartje is ook weer prachtig en heel mooi papier heb je gebruikt, heel mooi resultaat weer, groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen