donderdag 12 juli 2012

naai, naai.............


zomaar even een kaartje gemaakt met de nieuwe stempel van magnolia, is het geen beauty!
Voor de onderste kaart heb ik kraft karton genomen gekocht bij doeading.
Verder opgefleurt met papier van bo-bunny, het groene is de achterkant van dit vel, altijd handig 2 kanten bedrukt.
De bloemen zijn met een malletje van crealies gemaakt. Takjes zijn van marianne design.
Ingekleurd met derwent potloden.
Ik ben weer eens flink aan het oefenen geweest zoals jullie wel zien meer diepte en kleur.
De techniek heb ik afgelopen vrijdag bij christa geoefend en van haar wat tips gekregen.
Hou mijn blog in de gaten want er komen nog veel meer leuke en lieve nieuwe magnolia's aan.
Ze zijn te leuk om te laten liggen.
Een vraagje kopen jullie zelf je magnolia stempels of hebben jullie een adresjes voor afdrukjes?
groetjes mandy
Ik waardeer het heel erg als je een reactie achterlaat!

8 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart, en wat een mooie kleuren heb je gebruikt! Deze Tilda is weer schattig! En dan je kleurwerk...gaaf!
    Liefs Ditta.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief stempeltje is dit, Mandy.
    Leuke kaart.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Mandy.
    Lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Geweldig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooo wat leuk, ik heb deze stempel ook besteld :D:D

    liefs,
    patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het weer een schatje Mandy.
    Echt een lieverdje.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mandy, wauw wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Heel mooi!
    Ik heb zelf wat Magnolia stempels (gekocht) en via Marktplaats wel es afdrukjes gekocht.
    Ik wil wel wat afdrukjes van mijn Magnolia's voor je naar je opsturen? Mogelijk kunnen we wat afdrukjes ruilen? Mail me je adres maar dan.

    Lieve groetjes, Alette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beauty, Mandy!! Heel mooi en fleurig. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi fleurig kaartje. Hele leuke kleuren. Leuk bedacht met de gekleurde bloemen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen